Ledige stillinger
Key Account Manager – Transmissionsløsninger og tekniske komponenter (Sjælland)
Oktober 2024
Brd. Klee søger en Key Account Manager til Sjælland og Sydhavsøerne (postnr. 4000-4999), hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derfor ser vi helst, at du er bosiddende i distriktet. Din primære opgave er, via din tekniske indsigt at vejlede kunderne i valget af den optimale løsning til deres applikationer.
I et tæt samarbejde med produktchefer samt interne sælgere bliver du den udadvendte kontakt til OEM-kunder og større maskinbyggere.
Stillingens opgaver indebærer bl.a.:
• at styrke forholdet til eksisterende kunder og finde muligheder for at øge omsætningen.
• sparring med kunderne i valget af det optimale produkt til det givne formål.
• forhandling af pris- og rabataftaler, samt opfølgning på kundeprojekter og salgsaftaler.
Du har en relevant mekanisk- eller el-teknisk baggrund med en god kommerciel forståelse, samt gerne nogle års erfaring med salg af tekniske produkter til industrien.
I hverdagen vil du opleve en udpræget selvstændighed og en stor grad af frihed under ansvar, men du skal også være en god ”holdspiller”, da Brd. Klee har en udpræget stærk korpsånd, hvor evnen og lysten til samarbejde er fundamental.
Vi tilbyder:
Et spændende job i en solid og succesfuld virksomhed. Du får en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling med gode kolleger og et stærkt sammenhold.
En lønpakke der modsvarer din kvalifikationer hvor bonus, pension, sundhedsforsikring og frokostordning er en selvfølge.
Læs det fulde stillingsopslag her
Ansøgning:
På denne rekruttering arbejder vi sammen med rekrutteringsfirmaet Profil Search. Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Claus Bjerring fra Profil Search på tlf. 21 78 55 55, eller på mail cb@profilsearch.dk.
Regnskabsmedarbejder
Oktober 2024
Brænder du for at arbejde med tal og har god erfaring med at sidde med et bredt spektrum af opgaver inden for økonomi og regnskab, så tilbyder Brd. Klee A/S nu muligheden for at blive en del af et velfungerende team på fem kollegaer, hvor fællesskab og høj performance er grundlaget i en travl hverdag.
Regnskabsafdelingen har ansvaret for mangeartede opgaver, herunder administration for seks datterselskaber, og det er vigtigt, at du har fundet ud af, at det lige er dig at arbejde i et sådant miljø.
Dine primære arbejdsopgaver er alle de gængse bogholderimæssige opgaver og vil bl.a. omfatte: Kreditorstyring, Debitorstyring, Betalinger, Fakturering
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet i et bogholderi. Du er en åben og udadvendt person, der er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med. Du er glad for at arbejde med tal, og trives derfor fint med at sidde med bogførings- og afstemningsopgaver. Derudover ser vi gerne, at du:
- Har erfaring med at arbejde i ERP-systemer, gerne D365-FO
- Er god til Excel
- Behersker engelsk i skrift og tale på et solidt niveau
- Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
- Er kvalitetsbevidst, engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
- Har lyst til at lære og udvikle dig
Du får en varieret arbejdsdag med mange forskellige typer af opgaver i en performancedrevet organisation. En lønpakke, der omfatter sundhedsforsikring, kantine-, pensions- og bonusordning samt flekstid.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Thomas Koefoed på tlf. +45 43 86 83 73 eller på e-mail tko@klee.dk.
Vi kalder løbende kandidater ind til samtale, så send din ansøgning og CV via QuickApply-knappen ”Ansøg” hos Jobindex
Intern Sælger til transmissioner
August 2024
Vi har brug for en teknisk intern sælger, der sammen med dygtige og engagerede kolleger kan styrke salgsindsatsen og levere den bedste kundeservice. Du vil komme til at varetage hele den interne salgsproces. Derudover får du en vigtig opgave i at supportere vores produktchefer og eksterne sælgere.
Du får base i Albertslund, hvor du vil beskæftige dig med salgsrelaterede opgaver overfor nuværende og kommende kunder, bl.a.
- Kundebetjening, ordrebehandling og styklister
- Salg, ’basal’ teknisk rådgivning og tilbudsgivning
- Kundeservice, herunder høj leveringssikkerhed og minimering af fejl
- Behandling af kundeforespørgsler og aktiviteter i D365
- Salgsrelaterede ad hoc-opgaver (vareoprettelser, reklamationer, leverandørkontakt mv.)
Hos Brd. Klee har vi et bredt produktprogram, som du får en grundig oplæring og løbende træning i. Relevante produkter i divisionen er f.eks. kile- /tandremme/remhjul, kæder/kædehjul, lejer, lineære føringer/teknik, gasfjedre, koblinger mm.
Kunde- og leverandørbesøg vil forekomme. Vi arbejder i åbent kontormiljø, så du er tæt på dine kolleger på tværs af afdelinger.
Du har flair og interesse for teknik og salg og du har en relevant maskinteknisk uddannelse eller anden relevant uddannelse kombineret med erfaring med salg/rådgivning indenfor tekniske produkter.
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Vi arbejder med ERP-løsning D365, så det er en fordel, hvis du har kendskab til dette eller til arbejde med tilsvarende ERP-systemer generelt. Desuden kan du arbejde med Excel.
Som person er du serviceminded, ansvarsbevidst og resultatorienteret. Du er en udpræget teamplayer, men du evner også at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder et spændende job i en succesfuld virksomhed. Du får en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling. Løn der modsvarer din kvalifikationer samt bonusordning – selvfølgelig suppleret med pension, sundhedsforsikring, kantineordning og gode kolleger.
Send en e-mail til kd@profilsearch.dk med dit CV og et par ord om, hvem du er, hvorfor du er interesseret, og hvad du kan bidrage med. Hvis der er et match, kan du senere i processen blive bedt om at lave en motiveret ansøgning. Du er meget velkommen til at kontakte personalekonsulent Kim Devantier fra Profil Search på tlf. 20 21 89 09, såfremt du har spørgsmål eller ønsker yderligere information om virksomheden eller stillingen.
Læs hele stillingsopslaget her
Handelselev
April 2024
Kunne du tænke dig et job med udvikling, både personligt og fagligt?
Er du interesseret i teknik, elektronik, mekanik og maskindele?
Som handelselev hos Brd. Klee får du indblik i både salg, indkøb, finans og marketing. Godt humør og positivitet er ingen hindring.
Vi forventer at du:
• Er god til dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Er interesseret i teknik og mekanik
• Er god til at strukturere og planlægge dine arbejdsopgaver
• Er selvstændig og klar på at tage ansvar
• Er den bedste til kundeservice samt møder kunden med et smil i telefonen
Nogen af dine fremtidige opgaver:
• Du vil dagligt sidde med salgsordrer samt teknisk produktrådgivning både pr. telefon, web og e-mail
• Ordrebehandling
• Du vil deltage i salgsfremmende aktiviteter
• Indkøb
• Opfølgning på vareleverancer
• Retur- og reklamationsbehandling
Vi tilbyder
En elevplads med mangfoldige udfordringer og opgaver. En hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling – selvfølgelig suppleret med en grundig introduktion til produkter og virksomheden.
Hent opslag som PDF.
Er du interesseret?
Vi indkalder løbende til samtale, så skynd dig at sende din ansøgning og CV.
Uddannelsesstart: Hurtigst muligt. Har du spørgsmål til ovenstående så kontakt os venligst på klee@klee.dk eller ring på tlf. 4386 4333.
Generelt om jobsøgning
Ønsker du at sende en uopfordret ansøgning bedes den sendt til klee@klee.dk
Du kan se vores privatlivspolitik vedrørende ansøgere her.